torsdag 26 november 2009

Frukost



Att vakna ca 4 timmar senare än jag tänkt mig, dricka treo och äta choklad till frukost är inte okej! Även om chokladen faktiskt innehåller nyttiga delar som frukt och mandel (mm min favorit) Får ursäkta mig om jag inte bloggar så mycket, är allt för upptagen med att klicka hem saker från tradera, läsa böcker, pyssla och drömma mig bort (inte upptagen alls egentligen) Fast jag är lite trött på att sitta och drömma. Vill att något verkligt ska hända nu Nu! Känner mig som den uttråkade prinsessan som sitter instängd högst uppe ett torn och väntar på sin prins som ska komma och klättra upp i hennes hår, förutom att jag inte har något långt hår och inte är någon prinsessa och Vincent kommer inte hem förrens klockan 9 ( det jag försöker säga är nog att jag känner mig lite ensam) Då ska vi iallafall hyra film, kanske borde göra om min blogg till en filmblogg istället? Hyr ju film nästan varje dag känns det som och jag älskar film även fast det alltid blir lite pinsamt när jag aldrig kan minnas namnen på de häftigaste skådespelarna. Nej nu ska jag sluta svamla och vakna ur min "ungkarlsdvala", äta riktig nyttig frukost och sedan plågsamt gå och lämna tillbaka min drömklänning som min byst tyvärr vägrade att samarbeta med. Spännande!?Fin bild + blus som snart hoppar ner i min brevlåda :)

1 kommentar: