torsdag 12 november 2009

Mina tankar känns lika snurriga som ett par väldigt ihoptrasslade hörlurar och ju mer jag försöker trassla ut dem blir det bara fler knutar, har så mycket att tänka på och planera just nu. Vilket gör så att jag har mycket att se fram emot men också oroar mig för att inget ska gå bra. Alla mina funderingar och tankar verkar dessvärre gå ut över mina kläder, i morse letade jag länge länge efter trosor i strumplådan innan jag förstod att det var fel låda och här om dagen gick jag från jobbet utan kjol och märkte det inte förrens jag var hemma haha ( tur att min jacka är lång och vägen hem kort) När allt är förvirrat kan det vara skönt att sitta i vinbärsbuskarna med solen i ögonen en stund och se ut som en knasig cirkusdirektör, clown eller bara en emma kanske och ta det lugnt ~


Jag älskar föresten blusar med såna kragar som går upp en bit på halsen (blev överlycklig när jag hittade denna som jag glömt hos mina föräldrar) och om jag på något sätt kan gå textil design linjen så ska jag lära mig att rita mönster och bli duktig på att sy och sy massvis med fina spetskragar och blusar!

3 kommentarer:

  1. hahaha gick du seriöst hem utan kjol? xD haaha du måste iaf haft en lång tröja på dig då?

    btw du vet väl att du inte bara får sy kläder på textillinjen. du kommer bli tvungen att tova, sticka, virka, brodera osv... D:

    SvaraRadera
  2. Svar: haha uum.. ne men min jacka är ju lång!

    Jag veet men jag gillar ju att sticka och virka x]Fast jag har hittat en annan skola som har Textil Design - Grund och sen får man välja om man bara vill inrikta sig på sömnad och det vill jag ! :L

    Btw så ska vi beställa från yesstyle snart så säg till om du vill ha nåt!

    SvaraRadera
  3. Hahah Emma... knasboll!
    Sluta vara så jävla snygg osså, dör lite :c
    <3

    (Omg nu när jag skrev i Rundis kom jag på...Är det inte din mor som gett mig smeknamnet från början? :OOO)

    SvaraRadera