söndag 4 oktober 2009

Sockerbagare

"Idag var jag och lämnade ett brev på ett konditori, det var så fint och hemtrevligt där med massa små bakelsekonster och krumelutter. Hoppas verkligen att en av konditorerna trycker in just min sifferkombination så att det plingar lite i min telefon" Skrev jag till min mor här om dagen och.. kl 7 på morgonen väcktes jag av en sockerbagare som ville att jag skulle hälsa på. Så imorgon innan solen gått upp är det jag som traskar dit, tar på mig ett förkläde och säljer biskvier, dekorerade tårtor och stora limpor med pumpafrön på, iih spännande! Men nu måste jag gå och lägga mig för annars kommer jag säkert att försova mig och det vill jag inte så: God natt!

4 kommentarer:

  1. Ameee typiskt dig! Ihi :DD Gick det bra?

    SvaraRadera
  2. aaaaaaah fan va kuul!! :D

    SvaraRadera
  3. sv: jag har faktiskt lärt mig att smeta ut det nu så att det inte blir flammigt! och det rosa på hakan har faktiskt blivit bättre. :D tror krämen bara var lite jetlagd ha-ha-ha. :p

    SvaraRadera
  4. varförr kan man inte klistra in länkar?! måste jag skriva den för hand eller!?" okej jag försöker... >:(

    http://i199.photobucket.com/albums/aa205/helpspaceboyhome/73817_1208246482.jpg

    SvaraRadera