måndag 26 oktober 2009

osynlig dagbok / cupcakes


Även om det inte märks så är min blogg väldigt bra för mig att skriva av mig i. Jag skriver och skriver om mina dagar, tankar, känslor, åsikter och sedan, raderar jag allt!
Som en dagbok med hemlig osynlig text som inte ens jag kan läsa.
Har för avsikt att publicera det men när jag är klar ser jag ingen mening i det, Ibland för att allt bara snurrar runtrunt i mitt huvud och jag förstår knappt vad jag skriver/tänker och ibland för att jag inte förstår varför någon annan skulle tycka att det är intressant att läsa. Därför blir nog min blogg mest ytlig och platt, men de som undrar mer om mitt liv får gärna slå en signal :)

Cupcakes från i somras~

2 kommentarer:

  1. höhö jag läser allt och tycker det är jätte kul! 8] säkert bara för jag vill veta exakt ALLT (nästan allt?) som händer i ditt liv när inte jag är med. xD
    och fina cupcakes! varför bakar aldrig vi såna fina tillsammans? ._ .

    SvaraRadera
  2. Du är dålig på att slå plingelingor :(
    hörröh, jag vet att jag är värdelös o har haft flera tusen bloggar på senaste tiden men nu har jag en riktig! som är fin och rolig! LÄS! puss >:@

    bolyl.blogg.se

    SvaraRadera