måndag 7 december 2009

Cats <3


En regnig söndag satte vi oss på en buss och hamnade i en dröm fylld av katter! Bara det att musiken var skriven av Andrew Lloyd Webber (som också skrivit Fantomen på operan som ni kanske vet jag är lite smått besatt av) Gjorde att jag redan innan hade höga förväntningar och de blev uppfyllda! Älskade sminket, kläderna, sången, dansen, kostymerna, akrobatiken och allt allt allt! phhhhrrRr~<3 Dessutom så hade vi kommit över biljetter på första raden så man såg allt jätte bra. I någon låt kom snygga kattdansörer, flörtade med mig och gav bort godisfiskar, fangirlig som jag är blev jag jätte generad och visste inte var jag skulle ta vägen Haha.


(bilderna är lånade från www.ringside-event.se och www.catsmusikal.se)

3 kommentarer:

  1. långt hår vinc har fått :o

    SvaraRadera
  2. åh vad roligt! Jag vill med se! :D

    SvaraRadera
  3. Sanna: Och längre ska det tydligen bli! :D

    Josefine: Jaa det var jätte kul, skulle gärna gå igen och igen och igen! ^_____^

    SvaraRadera