lördag 26 december 2009

HAPPY B-DAY!




Vaknade hemma hos mina föräldrar på min födelsedag och det snöade utanför fönstret, vi åt massa maaat på ett museeum och jag fick mysiga presenter! Sen satt jag på ett tåg och rodnade lite för att jag läste en bra men knasig och lite perversbok i ca en timme och vips så var jag i stockholm där jag och Fannypaj gick och handlade ingredienser till våran drinkkväll (För första gången för mig :L) sen fick jag massa fina paket bla en skattkista fylld av guldiga kinderägg :D och sedan tog vi en taxi till stureplan (HaHa) där fick jag så många jag Screaming orgasms jag ville! (lite jobbigt att min favoritdrink har ett så misstolkande namn, jag veeet men tänker inte sluta dricka den bara för det!) spelade flipperspel och flummade och hela dagen var bara underbar krr~<3>










3 kommentarer:

  1. vill oso ha en sån underbar födelsedag. ._ .

    btw be om en White Russian nästa gång! den smakar nästan likadant som screaming orgasm. :D fast gooodare!

    SvaraRadera
  2. haha mmmm du är så sööööt min älskade vän<3 <3 saknar dig som faan! hoppas du har kul på nordpolen eller vart du åker skidor :o
    är så glad att du flyttat dit du hör hemma, nära mig! <3

    SvaraRadera