fredag 4 december 2009

Julstämning~

Är hemma hos mina föräldrar, söker jobb och letar lägenheter. Jag blir förälskad i alla gamla hus med sneda väggar, rutigt golv, fina trappräcken osv. Förståår inte Varför människor envisas med att smälla upp fula massproducerade betongklumpar överallt, det förstör bara staden, ingen vill väl bo i sånna? (alla vill väl bo i sagoslott? ^____^) Fast sen kan man ju inte överdriva med tinnar och torn heller med min ekonomiska situation snart - inga pengar alls. Buhu och ännu mindre pengar har jag efter idag för jag har shoppat en massa julklappar! Men jag älskar att ge bort saker så det gör inget. speciellt när man hittar något fint som man verkligen tror passar den tänkta presentmottagaren och inte bara köper något random för att man borde. Ooh jag vill nästan ge bort dem redan nu! Men nu ska jag vara översvensk och lyssna på julmusik, slå in klappar, dricka glögg och baka pepparkakor sen ikväll så ska jag hem till Lise och mysa! Ha en uuunderbar helg!~ Plingalingaling dudududu dudutt waaaalaaalaaaaaaA *jul musik*


(gaamla bilder förutom det tjusiga huset som jag sökt lägenhet i, hoppas hoppas vi får komma på visning!)

3 kommentarer:

  1. emma flytta in här med mig? :D http://fokis.se/2009/december/den-konstigaste-bostaden-nagonsin.html

    SvaraRadera
  2. Åh det huset är ju brevid mitt och senast igår när jag gick förbiii så tänkte jag "Där ska jag bo om jag flyttar tillbaka till norrköping".. Det ser så jeeeeeevla mysigt ut!

    SvaraRadera
  3. Rundis: Jaa eller hur! jag vill också bo där när jag flyttar tillbaka till norrköping! :''D

    SvaraRadera